Broken-Hearted Girl


Fanny och jag idag, var tog min röv vägen? 


Hejsaan! min dag har varit väldigt lugn för vi kolla på film när jag hade SO,SV och engelska och
sen hade jag bara bild. Efter skolan gick Fanny och jag hem till henne och hade det mysigt som 
vanligt.  Vi tog massa bilder och skratta massa. När Fanny skulle kasta sin bulle till mej för jag
skulle ta på smör på den så kaster hon ner bullen i vasken haha! Sen somna jag i hennes jätte
sköna och mysiga säng gör jag alltid hihi. Sen så vaknar jag och Fanny e jätte busig och glad,
jag trivs riktigt bra hemma hos Fanny e som mitt tredje hem nästan. Sen hem och åt thai mat
så gutt de e. Hjälpte mamma med tvätten (a) och sen gjort läxor. Min favorit låt just nu är
Broken-Hearted Girl, texten stämmer helt in på mitt liv just nu, även fast jag gråter nästan varje
gång jag hör låten lyssnar jag på den alltid, för texten är så fin! Något som var ett + i skolan idag
var att pelle gjorde min dag, han var jätte roligt på bilden jag skratta massa har det på video.
Pelle du är bäst! nu ska jag prata med min underbara kusin Anna vad vi ska göra för något roligt
på lovet, läääääääääängtar, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0