Broken-Hearted Girl



Photos by me ; bilderna är från i sommras


Heejsaan ♥ min dag har varit halft läskig och trevlig nästan. Hade följe med
Oskar till skolan och vi gick nån konstig omväg men det tog 10 minuter bara.
När vi kommer till skolan så är det helt tomt och Oskar bara var är alla så
börjar jag skratta, det var lucia som sagt. Så kommer Erik och hade ramlat
i trappan helt halt och så, så går vi till rektorn och säger till & hur mycket
brydde han sej om det pfff. Sen var det fika muuums. Hade nån inställd
lektion och några korta lektioner men dom tre sista lektioner var sjukt långa
och skit tråkiga så fick ont i huvudet. Gick hem för en timme sen typ. Hoppa
över träningen idag kände inte för att träna och mådde inte bra, konstigt?
aja jag älskar mina vänner sjukt mycket ♥ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0