FUCK YOU


va och fick mina naglar fixade idag i ystad tog 3 timmar, en av mina julklappar :)
han var bög och var från spanien och kunde typ ingen svenska men hans kille som var 50+
fick översätta själv va han 30 typ. HAHAHAH, men han var skit duktig och jag blev skit nöjd.
shoppa lite smycken med på rean :) en ring,armband och ett par örhängen.
och när jag fick naglarna gjorda lyssna vi på musik och de var bara låter om kärlek i 3 timmar
jaaag ville dööö. Sen åkte jag och kolla på när tjejerna i laget spela cup i köpingebro
kunde inte spela själv för jag har skadat mitt knä :( men dom var jätte duktiga!
imorgon drar jag och Fanny gumman till saknade kusin kp och har det bäst sen sover jag
där, så kommer nog inte blogga så mycket i morgon men ni får ha de så bra puss godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0