hejsan nya blogg ♥


hejsansvejsan!
dom två första bilderna är från idag & dom två sista e från igår
i lund. Igår var jag,fanny,penny & fannys mamma i lund och det
var riktigt mysigt. shoppa massa kläder och julklappar. När fanny
och jag skulle beställa mat på donken så sa jag att jag ville ha
happymeal med två små hamburgare men så fick jag tre haha
sen spilde jag med på mej haha riktigt lyckat. Skolan idag var
riktigt nice, vi spela vollyboll nästan hela dagen och de ska vi
nog göra i morgon med tror jag. Så vi hade inga lektioner riktigt
chill. Sen fick vi sluta kl 13.00 tummen upp för det med! efter
skolan gick fanny och jag hem till mamma och hade det jätte
mysigt och roligt. Sen laga vi mat och den gick nästan inte att
äta haha. Sen rammla Fanny av stolen som hon skratta haha.
Sen hämta pappa mig och nu sitter jag här själv de e inte nice.
MÅNGA PUSSAR & KRAMAR TILL DEJ STORKUSIN KRISTINA SOM FIXA ALLT MED BLOGGEN ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0