jag inte gillar


något jag inte gillar hos mej är att jag är klumpig som en apa! som t.e.x idag i skolan skulle vi
lägga våra mobiler i nån låda när lektionen börjat så när jag lägger min och ska vända mej om och
gå välter jag nästan ner allas mobiler och jag blir röd som en tomat och börjar skratta och läraren
bara men lilla tösabit då :o och igår när jag skulle sätta mej på min stol så ramlar jag -_- 

Sjukt jobbig dag idag! skolan suger verkligen kuk :( jag hatar mina lärare speciellt delfinen
hans händer uuuuee fyfan! och på SO idag så prata Birgitta massa och frågar mej något som jag
inte hörde för jag drömde.. och jag bara NEEEEJ och alla börjar skratta, så trög man kan vara ibland.
aja har inget mer att skriva puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0