Step up

 
varför finns just jag? om jag hade dött hade nån saknat mej blivit ledsen eller ens brytt sig?
så känns det just nu varför finns man. att den vännen betyder så mycket för mej så jag offrar
kärlek. hade byggt upp hopp om kärleken igen efter den jävla smällen sist, och nu måste jag
glömma han. men det är väl lika bra för hennes och min vänskap är för dyrbar för att riskera för en kille.

Har inte bloggat på länge för det med mamma.
Nu dom senaste dagarna har jag varit med Fanny och haft det riktigt roligt som vanligt :)
Lördes kom fanny hem till mej och vi mös och sånt mysigt sen fixa vi oss och gick hem
till henne såg en bra film och åt massa julgodis, sen på kvällen kom Morgan och Anton
och var där i en timme typ. Sen somna Fanny och jag vid 2 typ.
Sen vakna vi sent och så var kl, 4 typ :O så vi gick ner till Maritza och åt pizza ;) gutt!
var nere i byn och sen hem till mej såg film och så duscha jag så när jag är klar
hade Fanny somnat jätte gullig hihi ♥
Idag har vi spelat cup i köpingebro gick faktisk  bra, vi blev 3:a :)
jag stod i mål en match har aldrig gjort de för och de var läskigt....
imorgon ska mamma och jag till ystad och göra något som jag inte får veta från
i morgon -_- blir kanske cup i morgon igen om jag hinner.
nu ska jag sova,puss på er sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: kristina

gummman r8ng mej om du vill prata om de med ja du vet vad<3

2010-12-28 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0