"vi tror vi vet allt om allt och alla men vi vet inte ett skit egentligen"


två bilder från i helgen på natten efter fest fräscht,

tjena mina snyggingar! länge sen jag vet, men jag har inte haft nån data.
denna veckan har varit lite upp och ner jag är så jävla dålig ofta! åhhhh
seriöst varför ska man alltid vara så blyg! men jag har haft de jätte mysigt
hos emelie baby och jag tackar för som här dagarna + utegångsförbud på
de med haha.jag har så mycket att berätta men jag kommer inte ihåg vad
allt va? har fått höra jävla många gånger nu att jag e blond! men de e jag
ju inte och jag är inget jävla kinderägg! imorgon ska jag till ko, kp* eller e de
ko? ;-) som blir en stor flicka nu. ska fixa en sak till henne imorgon efter
skolan med haha så jävla kul, ni ska få se sen! och ni ska veta hur många
tjejer jag saaaaknar
! innan var jag allt för dej nu är jag luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0