pallar inte detta mer...

e så sjukt trött på detta!
du ger mej små dissar och hånar mej varje dag!
mår du bra av att göra narr av mej eller?
och om fler vet vem din pappa eller min pappa e! so what!
och om fler killar gillar dej eller den smsar mer med dej.
och att gemföra oss två i allt, du e den du e! jag e den jag e!
jag vet redan att du e sötare än mej och jag e den jag e, jag älskar mej själv!
vi har pratat om detta innan för inget är som förr länge, allt e helt upp & ner!
men jag pallar fan inte detta länge, vill inte att du ska bli ledsen av detta
jag skriver, & tror jag hatar dej eller något sånt, nej du e min BÄSTAVÄN
och jag älskar dej så sjukligt mycket! men vi måste göra något åt
detta för jag klarar inte detta mer...
& när vi är med andra så hånar du mej alltid precis som du blir någon helt annan de
gör mej så ledsen... och nu säger jag inte att jag e felfri!

Kommentarer
Postat av: ida

bella älskling, du vet jag finns!

ring om det är ngt, det måste du! <3

2011-02-19 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0