jag just nu


hejsan eller godmorgon eller e de en god morgon?
alla e borta idag fan :o tinne danmark, danne,fanny iväg och ida skulle
iväg. ska kanske vara med elli&alice sötnosarna ikväll, saknade ungar ♥
va och shoppa i lund igår med fanny, har inte skrattat så mycket på länge.
först när vi sto i kö på donken så står de tre killar som var kanske 11 bakom
oss och en av dom liknade mudda sjukt mycket :o och fanny bara fan vad dom
glor och jag kände riktigt vad dom glodde på öhhhhhhhhrk! sen när vi ska slänga
maten sitter de tre sjukt söta killar 2 meter från där vi står och så ska jag slänga coca cola
och allt kommer på golvet och fanny hade inte druckit något så den var full, och så börjar
vi as garva fanny som en gris och så börja vi springa ehehe sen springer vi och as garvar 
och ramlar nästan som vi skrattade, sen sprang hon med sin muffin som hon aldrig hann äta
och så vill jag ha så jag försöker ta så börjar vi ha muffin krig, hade sjukt kul fast 
de hände en sak som jag blev riktigt sur för, vilka idioter de finns!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0