who let the dogs out


Dagens outfit // byxor: JC // tröja: mammas // de andra vet jag inte haha♥

hej allt bra med er? själv mår jag sjukt bra, allt e så bra nu och ja de finns lite,mycket magi ska inte skriva
av mej helt om den personen läser min blogg. Blogga inte igår för jag sov inte hemma och jag var i brösarp.
Imorgon ska jag och danne,pice dra till brösarp och va med joel och fredrik :) ♥ vi åker hem vid 12 kanske
sen sover vi hos danne tror ja. Sen på lördag kommer älskling hem och vi ska va :D ♥ sen på söndag ska
jag spela fotboll, fett helg :) jag var jääääääääääätte trött på idrotten idag skratta åt allt och alla, haha
Dennis xdd la på golvet mitt i matchen och skratta ett par gånger huuuh? för ett tag sen var jag ute och
sprang ;) bra gjort tycker jag!  jag e jätte trött och har ju varit det hela dagen haha jag e BÄST på handboll
(NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT) jag vill se oskar carlen spela :( ♥ vet nån hur,var,när,varför han ska spela? :D jag blir så häääääääär glad om nån berättar det för mig! :D ♥ ♥ ♥ ♥ jag ♥ oskar ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0