vivo cotidie in suprema va


döda mej inte för den första bilden anna! ♥ den e gullig
hej på er :) jag ska inte sluta blogga, de gick inte. Så nu ska jag blogga
jätte mycket & fixa med bloggen så den blir fin. I fredags var jag med fanny & danne ♥
och ja jag blev dissad för en fyllefest -_- nu vet jag hur mycket jag betyder för han, skrattretande!
vi sov hos fanny och hade de super mysigt ;) sen igår var det kommunmästerskap och jag hann
spela den första matchen och sen fick jag åka för jag skulle till mormor som blev 75 år ♥
och vi vann allt,  14 och 15, SIF ♥  sen fick jag träffa min underbara kusin :D kolla här,
http://annasdagar.blogg.se/ hon är världens bästa kusin ever! ♥ 

kommer fler bilder sen igår snart! ♥ pöss

Kommentarer
Postat av: Hihi, hon bästa ;d

Hej :D

Bilderna du la upp nu va riktigt fina!

Blev glad för att du bestämt dig för att fortsätta blogga :)



Älskar din header!! <3

puss Bella (L)

2011-02-13 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0