allt som va så bra?


hur kommer det sig att jag har tusen skuldkänslor när mitt liv va så bra?
jag blir galen jag har tusen skuldkänslor, skuldkänslor som jag inte behöver ha?
saker som inte e mitt fel men ändå! jag försöker glömma de men jag får så ont
i magen och mår ila? och jag blir knäsvag av att tänka på personerna...vissa av dom...
men varför ska jag ta tillbaka dom när det var mej de va fel på innan? har tusen frågor
som jag inte får något vettigt svar på, ska nog ta och ringa Fanny om en stund för snart
blir jag galen och deppar ihop, hajpå ♥


Kommentarer
Postat av: josse

vilken sonykamera har du? :)

2011-02-01 @ 14:16:02
URL: http://jooosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0