idaolsson gästbloggar

Heej alla glada bella lovers ;d
visst är min lille vän söt, och typ bäst i hela världen?!!!!!!!!

Men ja, det här är första gången jag gästbloggar så jag vet inte hur man gör??
men jaja, ni behöver ju inte läsa om ni inte vill.
det va faktist lite kul innan idag, varken jag eller Izabella såg varandra i skolan så vi trodde den andre va sjuk.. sen försöker vi ringas, men från början hade jag inte ens min telefon "/
men ja, hon kom hem till mig och vi har bara hängt här.
SEN KOM FANNY OCKSÅ :DD fast vi gjorde inte så mycket mer än att sitta vid datorn och ja, inte så mycket mer!

sen har vi flippat, såg ni våra bilder izabella la upp ? ja, jag tkr faktist att några av dom va fina ;)

slänger in en bild på gästbloggaren

och en på mig och Izabella från innan idag ;)



hoppas det inte va helt kasst det jag skrev, men puss på er alla. ha en skön kväll ;)
Ida out (y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0