NYÅR


lite efter att blogga om nyår nu men vafan.
Åkte till Brösarp kl 4 till Julia sen kom Danne,Pice,Hanna och Ida ditt.
Vi gick hem till fredrik och sen kom Anton,joel,holger och filip :) trevligt folk!
Åkte hem vid 11 till Fanny. Sen efter 12 gick vi och träffa Morgan för han ville de
sen skulle vi träffa Billy och David men vi prata genom fönstret haha, sen när vi skulle
hem kom en bil mot oss så jag blev rädd och skulle hoppa upp i snön och Fanny med
så puttar jag henne så hon ligger helt jätte roligt och så ramlar jag av skrattanfall
så kör det massa bilar förbi de såg nog förjävligt ut haha. Sen när jag skulle gå hem vid 2
så kommer en jätte full man mot mej så jag springer hem till Fanny igen jätte rädd :(
kom hem sen när mamma hämta mej. hoppas alla hade en trevlig kväll ♥& tack för
festen Fredrik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0