Goeie môre


Godmorgon på er :)'
Ida åkte för ett tag sen och träna, sitter hemma med
maja fis och bara chillar :) ska hem snart och vet ni vad jag skaskaska göra då?
plugga -_- har två omprov på tisdag! sen ikväll ska vi äta hos Birgitta mysigt :)
jag la upp en bild på min kille igår, visst e han såååå fin? :D mahaha de e han!
& gud vad jag och Ida flippa igår ahaha riktigt oseriösa! men vi hade sjukt kul,
har saknat den finfinfifnfifnfifnfifnfifnfina tjejen riktigt och hon e bäst och snyggast ♥
 & vet ni vad
:( inatt åkte Fanny och hon ska vara borta i en vecka och jag kommer sakna henne.
men hoppas hon kommer ha kul hahah inte lika kul som sist höhöh xdd vet ni att jag
har världens bästa killbästavän :D han e bäst,bäst,bäst & bäst och jag tycker att han
ska vakna nu :) om man e uppe hela natten så får man skylla sej själv ;) haha nä ska
vara snäll för ni förstår att jag e glad? haha :) men livet kan inte bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0