kiviks marknad 2011 awesome


skratt & mat i nästan två timmar

vi tog typ 100 bilder 2/100 blev bra haha

en av dom finaste HAHA!


vi var så jävla snygga & sånt tiiiiep?
 
ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR BARA DEN!

detta med

detta hade jag på mej

fina elli ♥


heeeeej, laaaaaget? själv pratar jag med bästa david på msn länge sen ♥ och lyssnar
på skaka rumpa och gråter nästan, de va så fint... imorgon ska jag och elli till lollo och
shoppa sen mys hos mej på kvällen sen jobb med tjajorna på lördag en äta ute sen på
söndag skulle vi tre på kulla men så skulle vi till mattias och simon, åhh vill till kulle och
till mattias som blir 15, kanske tar med dom till kulle blablablalba.


taaack för dom här underbara dagarna loveu ♥ imorgon kööör vi på igen hihi ♥

& så david nu har jag fixat de :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0