love hangover


hej måste bara säga en sak, jag e fin som en ko, den jag e asså? förstår ni, nja kanske inte, men skit i de.
de jag ville berätta att min älskade,vackra,underbara louise kommer imorgon, en av dom underbaraste människan jag vet. så jävla snäll och snygg! vi kommer ha de bäst som alltid, vi kan detta nu efter nästan
7 år. allt vi gjorde som små skit ungar, helt sjukt HAHA. vet inte om vi tar och träffar killarna med, de vill
nog lollo och dom. nu ska jag sova och ville bara berätta att jag är back on track, att jag e jag igen. puss

Kommentarer
Postat av: Josefin Olsson

Bella... SÅ SJUKT JÄVLA VACKER DU É !!! ;o <333

riktigt fin bild med ;$ <333



&&& hälsa lollo från maj :D <333



ha det gött, babies ! ;) <3333333333



2011-07-07 @ 16:56:52
URL: http://idaanniolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0