"på natten är jag kung! men på dagen är jag vem som helst"

n
hallou? vet inte riktigt vad jag ska skriva. jag vill flytta till göteborg, bo själv utan föräldrar. just nu bor jag på nästan 5 ställen & jag blir galen. jag är inte perfekt jag e den jag e och jag gör gott som jag kan, gör verkligen
allt så alla ska må bra. och mår bara mer skit att tänka på att vi ska börja skolan snart. jag vill inte! vet inte
om jag klarar de? tänk så klarar man inte av allt och får inget jobb när man blir stor, e de bara jag som är rädd?
tänk så dör man imorgon sånt sjukt tänker jag på, t

Kommentarer
Postat av: josse

så kan jag också tänka ibland <3

2011-07-25 @ 12:03:38
URL: http://jooosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0