F 98


hejhej, ville bara säga att jag lever hehe, men jag har de så jävla bra, glaaaad som in i för jag har världens bästa tjejer. är hemma hos ida nu och myser satan. om ni vill veta varför jag inte har bloggat och kommer blogga på ett tag e för jag jobbar från 9-6 till på söndag sen jobb till torsdag, en massa jävla jobb ja. imorgon kommer min underbara louise till tomelilla och kanske till mitt jobb & kanske elli med yeee, sen drar vi på marknad yeeees så gutt. fredag jobb och lollo hos mej och marknad igen, sen vet jag inte hur många dagar min sötnos e hos mej men jag kommer nog blogga på måndag när jag inte jobbar lika många timmar bra va ;) men nu ska jag och ida mysa sönder abbbbbbooow hihi, puss & godnatt på er alla snögga! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

är du inte med hon fanny längre? du skrev typ att ni var bästavänner?<3

2011-07-14 @ 10:39:58
Postat av: sanne carlsson

hahahah lilla gumman........ där är ju jag :( ahhahahahahaha buhu :(

2011-07-18 @ 21:05:28
URL: http://sannnnecarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0