svar på frågestunden

anna

Vad skulle du ta med dig till en öde ö av följande, en gris, ett mjölkpaket eller ett genomskinligt nagellack? Du måste välja ett alternativ!

svar: en gris helt klart, fanny haha. 


Absoluta favoritställe på jorden?

svar: göteborg


H&M, Kappahl eller JC?

svar: kappahl sen JC sen H&M


Favorit tvprogram?

svar: top model helt klart.


Pepsi eller Cola?

svar: Cola


Brunett eller blond?

svar: både e fint men om jag måste tar jag brunett hehe.


Ditt klaraste minne från din barndom? (Något roligt)

svar: när du ville klappa på mej när jag var bebis så kom alex och sa rör inte min syster HAHAH.


En absoluta bästavän eller flera bara vänner?

svar: dej och fanny, lollo sen har jag ju många riktigt bra vänner.

Välj 6 saker du verkligen inte kan leva utan!

svar: mobil, data, tv, mat, dusch, vänner haha.


Om du fick reda på att jorden skulle gå under, vad är det första du skulle göra om du hade 3 dagar kvar att leva?
 
svar: USA med vänner och familj :)


lollo

ditt bästa minne med mig? :D

svar: göteborg och alla våra fester :D


vilket år var det bästa? från 1997-2011..

svar: 2008,2009,2010 helt klart


glass eller slush? hhaah..

svar: GLASS haha


thaimat eller mcdonalds? ^^

svar: åhh älskar båda men äter inget av de längre, måste bli mcdonalds :)


ystad eller tomelilla?

svar: hatar tomelilla men måste bli tomelilla.


lukta illa resten av livet eller vara skallig resten av livet? XD

svar: skallig man kan ju ha peruk hehe ;)


falska vännen eller inga vänner alls?

svar: inga vänner alls.


saknar dig.

saknar dig med gumman.



inte lite konstiga fråga haha, men frågar från konstiga tjejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0