ba ba ba

skulle blogga igår men de börja åska så sur jag blev haha!  igår spela vi vollyboll och vi förlora haha.

Idag har jag cyklat dressin med klassen, kalt och jobbigt! haha enes och refki var bakom mej och ronja och så skulle enes stegra och hela skiten bara välte haha dog av skratt.

sen ikväll ska mamma och jag kolla på något på alex skola blir nog kul, sen hem till pappa.

imorgon slutar vi tjohoooo! vad ska ni göra på kvällen? student,fest,hemmakväll? själv ska jag på student.
vet inte vad jag ska ha på mig imorgon så ni får hjälpa mig, fast har bara bild på klänningen men men.



man ser inte så mycket men vad tycker ni?


är det bara jag som är super sugen på att gå ut och dansa? valla e ju skit nu inget folk skit tråkigt.
jägers pratar många om, nån som vet om de e något man borde testa?


hitta JÄTTE söta bilder! hahahahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0