Louise


Modell: Louise holmgren
tog lite bilder på lollo för kanske två veckor sen & ja... hon bara skratta hela tiden fick nån seriös
bild på henne iaf, men de e ju lollo jag pratar om ;) jävla snorungar ni e som inte tycker ni e fina, du med fanny ;)
nog om de, min dag har varit konstigt bra men ändå inte? mådde skit igår hade ont i ryggen magen och allt till
sen imorse kände jag på mej att dagen inte skulle bli bra, var nog mest nervös & så.. men så kom jag till skolan
och min älskade fanny som gör mej så glad. Sen dampa jag,fanny & danne och ja så fick jag ont i magen så jag
sket i träningen och åkte hem, har gjort trolldeg med gabriel och snart ska hela familjen äta gooood mat
I LOVE hehe kräääääng eller vadå? riktigt skönt när vi e alla, ni förstår att min familj e så mysig och finns inga bättre människor kan jag säga er. fast dom e lite störda som säger att jag e fjortis :o inte sant...

jag har börjat tänka på hur jag vill ha min helg.
fredag eller lördag vill jag att jag & fanny ska äta eller laga nån skit god mat och bara mysa hela kvällen.
sen vill jag vara med mamma kanske shoppa eller något. 
på söndagen vill jag se bio eller bara mysa.
as nice helg eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: bajstolle

:(((((



-.-

2011-03-16 @ 14:45:17
Postat av: bajstolle

:((((((((((



-.-

2011-03-16 @ 14:47:02
URL: http://louiseholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0