helt sjukt


Att de finns såna jävla idioter! som kort, lång, smal eller tjock e vi alla lika värda! vissa har jävligt svårt att
förstå att utsidan inte betyder? varför ska alla vara så jävla ytliga innan man säger något om nån annan
kanske man ska kolla sej själv i spelen. Jag brukar inte bry mej om vad folk säger om mej men denna gången
gick de över gränsen, & att en 20 åring pratar skit? och att man kan prata skit om en och 5 minuter senare
springa och krama personen man pratat skit om? de går inte ihop.. men att folk kan vara så jävla avundsjuka
de e helt sjukt. jo jag vet att jag e lång och alla andra nästan alla e kortare. de var jobbigare i 5-6 för då var de
kanske 20-30 cm från alla mina vänner minst så jag gick och böjde min rygg. Men nu bryr jag mej inte för jag e stolt över min längd. Att vara liten hade jag aldrig kunnat varit de e inte jag. de har alltid varit känsligt att prata om finnar, men jag har självförtroende nog att skita i de, de e ju insidan som räknas, right? jag kan inte hjälpa att jag har mer än många andra, och jag har mått asss dåligt över de. Samma sak med min tandställning som fanny som jag träffar varje dag sa för några dagar sen tror jag de va oj har du tandställning de hade jag glömt.
jag skäms inte över den, jag kommer få så mycket finare tänder än många andra. & de e de verkligen värt.
Vikt e något mer känsligt för mej, att andra kan säga att man e tjock och att man måste gå ner, gör en riktigt ledsen... men jag vet ju att jag inte e tjock jag e normal och jag har lärt att älska min kropp, även om man hade haft världens snyggaste betyder de inte att man trivs i den? eller att man e smal. DE E INSIDAN.
OCH INGEN TRAMPAR PÅ MEJ, jag e den jag e och jag e underbar som jag e! bara för jag e den jag e!

och mobbning, jag såg en video igår och jag börja gråta.. sök på ÄLSKA MIG på youtube.

Kommentarer
Postat av: Anna

precis Bella! Jävligt bra sagt<3

2011-03-16 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0