vi e som björnar


hej på er! jag har inte orkat blogga för jag har inga bilder eller något. lovar att lägga upp outfit imorgon.
sitter och sover till 2 & 1/2 män haha de e helt sjukt. Efter skolan gick Fanny & jag och fika och ja haha
chokladmjölk och kakor överallt haha. Sen på boan när vi skulle gå så sto de en kille och skulle sälja
mobil till oss, och jag tycker sånna e så jobbiga så jag bara NEJ TACK! så sa han helt ledsen jag skulle
bara fråga en sak och så kommer Fanny där vaaaadå, haha så börjar vi asss garva och där står en hög
med killar, nä vi kommer inte där och små fnissar som små gulliga tjejer, vi kommer där och kan knappt
gå och ass garvar som björnar. gulligt? nej haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0