fanny matilda ottilia nilsson

var ska jag börja?
du är så underbart underbar. finaste av alla. bäst av dom bästa.
hela du är underbar, både utsidan och insidan.
bara jag tänker på dej börja jag gråta, går inte att förklara hur mycket du betyder.
du är värd alla pengar i världen om de ens räcker.
kommer ihåg när jag börja i sif och du sa att vi va bästa vänner.
sen nu i sommar blev vi bästa vänner. alla våra sjuka minnen och allt skit
vi har gjort, så många gånger vi har fåt ont i magen som vi har skrattat.
tänker på allt vi gjort med ett stort leende. 
känner mig trygg med dig min andra halva, utan dej är jag halv.
litar på dej till 1000 och älskar dej till 1000
vill aldrig vara vän med dej vill alltid ha dej som min bästavän.
vad som än händer.
ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0